isabellahulten

Härligheter

Dagen då vi seglade med Victorins var sååå härlig. Vi solade, vissa badade, åt god lunch på båten och pratade massa. Riktigt lyckad dag!

Har hunnit träffa denna kille några gånger sen senast jag blogga också, haha.

I tisdags träffade jag Cajsa och Karin. Vi började med att gymma i några timmar och sedan satte vi oss på näsby slotts bryggan och åt lunch och pratade. Riktigt mysigt!

Efter Pontus hade åkt runt lunch i onsdags så åkte jag direkt hem till Nette. Vi snackade ett tag innan vi gick ner och badade i deras pool, vi hade inte träffats på en månad och har saknat henne såså mycket! Efter så började vi fixa oss och åkte till täby och såg sex tape, riktigt rolig film! Om vi inte skrattade åt filmen satt vi och skrattade åt tjejen bakom oss som hade ett brutalt garv. När vi kom hem gjorde vi iordning för att sova ute på Nettes veranda, det är en liten sommar tradition vi har tillsammans. Vi väcktes tidigt av att det åskade och blixtrade, var mysigt att lyssna på ända tills det började spöregna och vi behövde flytta in allt. Sen somnade vi om och vaknade igen någon gång runt 11 och då gjorde vi frukost och kollade på film. Bästa Nette!

I fredags var Victorins här på middag. Jag och Karin skulle på en fest men den blev inställd så istället träffade vi Pontus och åkte till en fest i Hägernäs. Den var rätt död så då åkte vi hem igen och bara myste. Pontus sov här och vi gick upp kl halv 3 på lördagen, hahah. På kvällen så träffade jag Cajsa och vi åkte in till Café 60 och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen var vi på i stan resten av kvällen. Sen hade vi problem med bussar osv så vi tog en taxi hem till mig, väldigt mysig kväll. I söndags så åkte vi in till stan igen och träffade Karin och Sofia. Vi satt och fikade i flera timmar och sedan kollade vi lite på kläder. Väldigt bra dag!

Friday/Saturday

I fredags möte jag upp Pontus och vi åkte in till stan och var där mestadels av dagen. Sen åkte vi hem till honom där vi var hela kvällen och sen så sov jag där. Mysigt eftersom vi inte träffat varandra på 3 veckor! På morgonen hämtade pappa mig och sen senare på dagen möte jag upp Cajsa och vi åkte och kollade på Pontus fotbollsmatch. Efter så drog vi in till stan och fikade och pratade maaassa eftersom vi inte träffats på en månad, så sjukt! Sen åkte vi hem till mig och åt middag med pappa, haha vi var helt hypra och skrattade massa när vi skulle berätta om våra fails i Höglekardalen...hahhah. Under kvällen så drack vi te och åt choklad och pratade massa, så mysigt!

Idag så ska jag ut och segla med Karins familj, ska bli så kul! Fick följa med en sväng förra året och jag älskade det. Så blir en jättemysig dag med bad och sol!